Menu Schade meldenSchade melden
Spring is coming! En dus is het tijd voor de gloednieuwe voorjaarscampagne van H&M; onder meer  met vrolijk stemmende bloemen-Abri´s bij JCDecaux.
De lente staat voor de deur! En dus lanceert H&M haar gloednieuwe voorjaarscampagne. In de campagnefilm spelen Winona Ryder en Elizabeth Olsen de hoofdrol. Naast deze actrices staat ook een diverse cast van modellen zoals Andreea Diaconu, Anna Ewers, de Nederlandse Imaan Hammam en Naomi Shimada en singer/songwriter Andrea Valle centraal. De vrouwen komen voor de film samen in het bruisende Buenos Aires in een lokaal café en op straat, waar ze dansend hun vriendschap vieren. De collectie is vanaf 22 maart verkrijgbaar in alle H&M-winkels en online op hm.com.
 
In de voorjaarscampagne van H&M is de bloeiende tuinplant bougainville te zien, en dit was dan ook de reden om een aantal Abri’s in Nederland met de plant te laten bekleden. De bougainville is te zien over de gehele dakrand van de haltes en groeit aan beide kanten over de posterkasten heen. Een geurdispenser verspreidt de geur van verse bloemen en op de achtergrond horen voorbijgangers een ontspannen melodie. De gietijzeren bankjes maken het decor af en geven ov-reizigers tijdens het wachten het gevoel alsof ze in de H&M campagne wachten.
 
Tegelijkertijd met deze voorjaars-Special is H&M op straat te zien met een landelijke Abri-campagne en digitale Buitenreclame op het Mupi-netwerk Métropole.
 
Bekijk hier de video met Winona Ryder en Elizabeth Olsen.

Deze Buitenreclame-Special is het resultaat van een samenwerking tussen H&M, Mediacom, Kinetic en JCDecaux. De bloemen-Abri is tot en met 10 april te zien op het Damrak in Amsterdam en in de Potterstraat in Utrecht.
  
 

Published in Voor adverteerders, about #Special, #Innovate, #Amsterdam, #Utrecht