Menu Schade melden
LetGo maakt levensgrote smartphones van de reclamepanelen van JCDecaux en geeft op straat een kijkje in dé nieuwe lokale koop en verkoop-app.
Op zoek naar een leuk jasje of wil je misschien zelf dat oude stel boxen toch maar eens verkopen? Dan is LetGo iets voor jou. Deze nieuwe app maakt het eenvoudig om spullen te kopen en te verkopen bij jou in de buurt.
 
Voor zijn lancering op de Nederlandse markt transformeerde LetGo maar liefst 15 Mupi’s tot levensgrote smartphones waarop de LetGo-applicatie te zien is. Hiertoe bracht Buitenreclame-exploitant JCDecaux speciale panelen aan op zijn objecten. Door vervolgens drie in elkaar overvloeiende affiches te laten roteren lijkt het alsof een gebruiker door het gebruikersmenu van de LetGo-app scrollt. 
 
Op nog eens 110 andere locaties is ditzelfde effect nagebootst door middel van een bestickering in combinatie met meerdere roterende posters.
 
LetGo is vanaf nu te downloaden via Google Play en in de App Store.
 
Deze Buitenreclame-Special is het resultaat van een samenwerking tussen LetGo, Dawn, Kinetic, Mindshare en JCDecaux en was tot en met 31 januari te zien in Amsterdam, Groningen, Rotterdam en Utrecht.
 
 

Published in Voor adverteerders, about #Special, #Innovate, #Amsterdam, #Rotterdam