Menu Schade meldenSchade melden
OV-reizigers en voorbijgangers maken in de badkamer-Abri op het Damrak kennis met de sonische poetskracht van de Philips Sonicare.
De Wereld Mondgezondheidsdag staat voor de deur: 20 maart is de dag om even stil te staan bij het belang van goede mondverzorging. En dus biedt Philips ov-reizigers en nieuwsgierige passanten deze week poetsadvies en de mogelijkheid om in een speciale pop-up badkamer-Abri van JCDecaux kennis te maken met de Sonicare en Sonicare Diamond Clean tandenborstel. Deze sonische poetshulp van Philips heeft van de Consumentenbond in december 2015 het predicaat ‘beste uit de test’ ontvangen.  
 
JCDecaux heeft voor deze Buitenreclame-special zijn Abri op het Damrak, op de hoek van de Dam, volledig omgetoverd tot badkamer. Zo zijn er onder meer een wastafel met stromend water, een spiegel, handdoeken en wat badartikelen aanwezig. Een team van mondhygiënisten en studenten mondzorgkunde nodigen voorbijgangers uit plaats te nemen voor de spiegel en de Sonicare in de hand te nemen en uitgebreid te testen. Wanneer zij de borstel aanzetten, zullen ze merken dat de vloer in de Abri gaat trillen. Door leuke selfies en foto’s van deze badkamer-Abri te posten met de hashtag #healthysmile maken deelnemers bovendien elke dag kans op een gratis Sonicare.
 
Met deze Special vestigt Philips, als sponsor van World Oral Health Day, de aandacht op het belang van goede mondverzorging en stimuleert het voorbijgangers hun gebit twee keer per dag twee minuten op de juiste manier te poetsen.
 
Deze Buitenreclame-Special is het resultaat van een samenwerking tussen Philips, Chunk, Playground, Posterscope en JCDecaux en is op straat te zien tot en met 22 maart. 
 
 

Published in Voor adverteerders, about #Special, #Innovate