Menu Schade melden
Met de ‘Hypotheek binnen een week’ zet Rabobank een nieuwe standaard. De bank lanceert deze nieuwe snelle wijze van financiering met een grachtenpand-Abri en Branded Tram bij JCDecaux.
 
De huidige woningmarkt vraagt huizenkopers snel te schakelen en om dat mogelijk te maken, lanceert Rabobank voor haar klanten nu de ‘Hypotheek binnen een week’. Het feit dat consumenten bij Rabobank nu nog sneller kunnen rekenen op zekerheid over of zij hun droomhuis kunnen financieren, ondersteunt de hypotheekverstrekker in Amsterdam met een zeer toepasselijke Buitenreclame-Special en een Total View Tram bij Buitenreclame-exploitant JCDecaux.
 
Zo heeft Rabobank een Abri op het Leidseplein omgebouwd tot twee mini-grachtenpanden, inclusief karakteristiek dak en sfeervolle verlichting in de avonduren. Daarnaast geeft een Total View Tram ov-reizigers de beleving een Amsterdams pand binnen te stappen. Rabobank nodigt het publiek daarbij uit om deze Branded Tram te fotograferen en het beeld te posten op social media met de hashtag #woontram.
 
Met de ‘Hypotheek binnen een week’ verkort Rabobank de doorlooptijd voor het verkrijgen van een hypotheek. De bank stelt hiermee een nieuwe standaard te zetten voor zowel zichzelf als voor de hele markt. 
 
Deze Buitenreclame-Special is het resultaat van een samenwerking tussen Rabobank Amsterdam, reclamebureau True en JCDecaux en is op straat te zien tot en met 24 mei. De woontram rijdt tot en met 12 juni dagelijks op wisselende lijnen in Amsterdam.