Menu Schade meldenSchade melden
Dat Justin Bieber enorm populair is, is  wel weer gebleken. De Special waarbij Calvin Klein, Posterscope en JCDecaux affiches uitdeelden waarop de popster te zien is, was zo'n groot succes, dat alle posters al op 1 dag zijn uitgedeeld!  ​


Justin Bieber was onlangs dominant in het Amsterdamse straatbeeld: de Canadese popster was namelijk te aanschouwen in vele Abri’s en Mupi’s van buitenreclame-exploitant JCDecaux. De jonge zanger is tegenwoordig het gezicht van Calvin Klein en is in die hoedanigheid model voor de nieuwe lijn boxershorts van het Amerikaanse modemerk.

Zijn poster bleek populair en op sociale media zijn dan ook talloze positieve reacties te vinden. Daarom hebben JCDecaux en Calvin Klein een unieke buitenreclamespecial opgezet: ze deelden de Bieber-posters via een posterdispenser gratis uit bij JCDecaux’ Mupi’s - vrijstaande advertentiepanelen - op het Rembrandtplein en in de P.C. Hooftstraat in Amsterdam.

We krijgen regelmatig aanvragen binnen voor posters met mooie modellen, sterke fotografie of fraaie creaties. Vaak weten we: dit wordt er weer eentje. Zo ook nu, en daar zijn we met deze Special op in gesprongen. Bart de Vries Commercieel Directeur JCDecaux Nederland

Voor de Special zijn de Mupi’s omgebouwd tot fraaie posterdispensers, waar natuurlijk ook Justin Bieber zelf op te zien was. Fans en overige voorbijgangers konden gratis een poster uit de Mupi pakken. De Special was vanwege de drukte alleen op straat te zien op 9 april en was het resultaat van een samenwerking tussen Calvin Klein, Posterscope, promotiebureau Monsterscore en JCDecaux.
 



 

 

Published in Voor adverteerders, about #Innovate, #Special