Afgelopen dagen speelden Unox, Heineken en Jägermeister in op de actuele weersomstandigheden. Op zaterdagavond werd de content aangeleverd bij JCDecaux en vervolgens razendsnel geactiveerd op de displays op straat. Door middel van Digital Out of Home werd de content razendsnel trending topic in de fysieke wereld. Zo lanceerden deze adverteerders de juiste content, op het juiste moment!
Inhakers genereren via social media al ruim 3.5 keer meer shares, laat staan welk verschil gemaakt wordt met een inhaker van 1 bij 2 meter! Met hetzelfde gemak als bijvoorbeeld via Instagram, publiceert JCDecaux content razendsnel op de displays, op de beste plekken in de grootste steden. Met dit enorme formaat op unieke locaties wordt pas écht impact gecreëerd.
Met DOOH is het mogelijk flexibel in te spelen op alle denkbare omstandigheden. Denk hierbij niet alleen aan weersomstandigheden, maar ook aan factoren als tijd, nieuws, locatie, verkeersinformatie of zelfs specifieke doelgroepen. De content wordt hierdoor relevanter en nog efficiënter ingezet, hetgeen zorgt voor meer attentiewaarde en aandacht in het straatbeeld.
Inhakers genereren via social media al ruim 3.5 keer meer shares, laat staan welk verschil gemaakt wordt met een inhaker van 1 bij 2 meter! Met hetzelfde gemak als bijvoorbeeld via Instagram, publiceert JCDecaux content razendsnel op de displays, op de beste plekken in de grootste steden. Met dit enorme formaat op unieke locaties wordt pas écht impact gecreëerd.
Met DOOH is het mogelijk flexibel in te spelen op alle denkbare omstandigheden. Denk hierbij niet alleen aan weersomstandigheden, maar ook aan factoren als tijd, nieuws, locatie, verkeersinformatie of zelfs specifieke doelgroepen. De content wordt hierdoor relevanter en nog efficiënter ingezet, hetgeen zorgt voor meer attentiewaarde en aandacht in het straatbeeld.