Abri’s op de Neude en het Jaarbeursplein en vrijstaande reclamepanelen op de Stadion- en Croeselaan… maar liefst 24 stuks stadsmeubilair van Buitenreclame-exploitant JCDecaux kleuren momenteel fel geel.
Nu het dan écht bijna tijd is voor de twee startetappes van de Tour de France in Utrecht – 4 en 5 juli is het zover - dompelt JCDecaux namelijk een week lang een deel van zijn objecten onder in een geel Tour-sausje. Het stadsmeubilair in dezelfde kleur als de befaamde gele trui is te vinden op diverse punten langs de twee parcours en tonen bovendien speciale Tour-affiches. De gele Buitenreclame-objecten van JCDecaux zijn tot en met 7 juli op straat te zien.
Na eerder al onze mini-Billboards in het ‘kleine’ Utrecht in Madurodam te hebben voorzien van speciale Tour-uitingen, verhogen we als dé Buitenreclame-exploitant van de Domstad ook graag de sfeer in de binnenstad van het ‘grote’ Utrecht door onze objecten tijdelijk in een geel wielertricot te steken. Als partner van vele grote gemeenten draagt JCDecaux namelijk graag bij aan de leefbaarheid in steden. Het creëren van een nog aantrekkelijker straatbeeld tijdens een prachtig evenement als Le Grand Départ hoort daar natuurlijk bij.Chiel de Wit Directeur Externe Betrekkingen JCDecaux