Menu Schade melden
Een dansende Mupi lanceert de House Party-campagne van Essent en warmt het uitgangspubliek op het Rembrandtplein op voor een avondje stappen.

Allerlei voordelen voor elk huis in Nederland; dat is feest! De House Party-campagne van energiebedrijf Essent geeft mensen niet alleen thuis, maar ook op straat volop energie. Een dansende Mupi op het Rembrandtplein in Amsterdam vormde het startschot van deze energierijke campagne, waarin tijdelijk diverse speciale aanbiedingen in de etalage komen onder het thema ‘Tijdelijk elk house in Nederland vol voordeel’.

Naar idee van Etcetera bouwde Buitenreclame-exploitant JCDecaux een speciale Mupi die op de maat van housemuziek in alle richtingen beweegt en rook uitspuwt. De beats en stroboscoopeffecten brachten het uitgaanspubliek op het plein alvast in de stemming voor een avondje stappen: iedereen gaat los!

Deze Buitenreclame-Special is het resultaat van een samenwerking tussen Essent, Etcetera en JCDecaux en was alleen vrijdag 11 november op straat te zien.

Published in Voor adverteerders, about #Special, #Innovate, #Amsterdam