Menu Schade meldenSchade melden
Vrijwel elke auto in de spits heeft drie ongebruikte stoelen. Waarom niet met elkaar meerijden? Met een bijzondere pijlposter wijst Toogethr voorbijgangers op een echte deelauto.
 
Een bijzondere poster met enkel en alleen een grote dikke zwarte pijl prijkt momenteel op het Première-Billboard van JCDecaux, bij de afrit A10 ter hoogte van congrescentrum de RAI. De pijl is van de mobiele carpoolapplicatie Toogethr, dat voorbijgangers ervan bewust wil maken dat veel auto's niet volledig benut worden, waardoor bovendien het milieu overbodig overmatig belast wordt. De oplossing? Auto's delen en samenreizen.
 
Om dit gedachtengoed op een ludieke manier uit te dragen plaatste Toogethr een echte auto onder het Première-Billboard van JCDecaux. De bijbehorende poster is volledig tekstloos en toont enkel een zwarte pijl die voorbijgangers wijst op de echte deelauto met bestickering van Toogethr.
 
Toogethr staat met deze campagne midden in zijn doelgroep: het première-Billboard van JCDecaux rijden dagelijks elke ochtend en avondspits vele duizenden forensen.
 
Deze Buitenreclame-campagne is het resultaat van een samenwerking tussen Toogethr en JCDecaux en is op straat te zien tot en met 7 november.
 

Published in Voor adverteerders, about #Campagne, #Amsterdam, #Leefbaarheid