Menu Schade meldenSchade melden
Tijdens het wachten op de bus alvast boodschappen doen: met de vernieuwde app van Jumbo is het mogelijk producten te scannen en te bestellen. Dit concept wordt nu onder andere uitgedragen met een pop-up supermarkt in een Abri van JCDecaux.
Een pak melk, wat appels, een zak ijsbergsla en een paar biertjes. Deze week hoef je voor dergelijke producten na het werk niet meer naar de supermarkt, maar bestel je ze gewoon tijdens het wachten op de bus! Om de vernieuwde app van Jumbo Supermarkten te lanceren heeft Jumbo namelijk een Abri van JCDecaux omgebouwd tot pop-up supermarkt waar passanten met de mobiele applicatie app eenvoudig hun boodschappen kunnen bestellen.
 

Voor deze Buitenreclame-Special bracht JCDecaux een opvallende bestickering aan van bijna honderd populaire dagelijkse boodschappen en de bijbehorende streepjescode. OV-reizigers in de Potterstraat in Utrecht krijgen zo de indruk in een echte Jumbo-supermarkt te staan. Met de vernieuwde app van Jumbo kunnen voorbijgangers de producten scannen en toevoegen aan hun digitale winkelmandje om later door Jumbo in de regio Utrecht thuis te laten bezorgen. De geoptimaliseerde scanfunctie van de app maakt het bovendien mogelijk om producten zelfs thuis in de koelkast te scannen en direct in de online winkelmand te plaatsen.

Deze Buitenreclame-Special is het resultaat van een samenwerking tussen Jumbo, mediabureau UM, reclamebureau Alfred en Buitenreclame-exploitant JCDecaux.

Voorbijgangers kunnen tot en met 25 oktober boodschappen doen in deze pop-up supermarkt-Abri.

Published in Voor adverteerders, about #Utrecht, #Special, #Innovate