Menu Schade melden
Chanel N˚5 vormt ook dit jaar op een geweldige wijze een lichtpuntje in de donkere dagen: een 3D-vorm van de wereldberoemde CHANEL N°5 straalt in 7 objecten van JCDecaux.

Chanel N˚5, voor velen de onbetwiste koningin onder de parfums, springt net als vorig jaar op een stijlvolle manier in het oog met een letterlijk stralende Buitenreclamecampagne. In 7 objecten van JCDecaux, in Amsterdam en Utrecht, prijkt momenteel een fraaie 3D-vorm van een grote N°5, het getal dat synoniem is voor de geliefde parfum. De 3D-vijf, bestaande uit tientallen led-lampen, is geplaatst voor een donkerzwarte poster, waardoor het contrast tussen de verlichte N°5 en de omgeving wordt vergroot en de Buitenreclamespecial nog meer opvalt.

Deze sierlijke Special ondersteunt een reguliere landelijke Abri-campagne, waarin Chanel gebruikmaakt van 2 verschillende uitingen: een postervariant van de verlichte N°5 en een affiche waarop het Braziliaanse model Gisele Bündchen te zien is.

De Buitenreclamespecial is het resultaat van een samenwerking tussen Chanel, Kinetic, mediabureau PLUS en JCDecaux en is tot en met 23 december op straat te zien.

In Amsterdam is de 3D-vijf te zien in de Van Baerle- en de Leidsestraat en op het Leidseplein, het Damrak en de Nieuwezijds Voorburgwal, voor Magna Plaza. In Utrecht is de Special terug te vinden in een Abri in de Potterstraat en in een Mupi op de Neude.

 


 

Published in Voor adverteerders, about #Special, #Amsterdam, #Innovate