Menu Schade melden
Chanel N˚5, de éminence grise onder de parfums, draagt in deze donkere dagen op een stijlvolle manier bij aan de Amsterdamse kerstverlichting. Een 3D-vorm van de wereldberoemde N°5, het getal dat inmiddels synoniem is voor de geliefde parfum, straalt in de objecten van JCDecaux.
Chanel N˚5, een van ’s werelds meest bekende parfums, valt deze week met een zeer opvallende en letterlijk stralende campagne bijzonder op in het Amsterdamse straatbeeld. In 5 objecten van JCDecaux prijkt momenteel een stijlvolle 3D-vorm van een grote N°5, bestaande uit diverse led-lampen. De 3D-vijf is geplaatst voor een donkerzwarte poster, waardoor het contrast tussen de verlichte N°5 en de omgeving vergroot wordt en de Buitenreclame-Special nog meer opvalt.
 

De sfeervolle Special ondersteunt, naast de kerstverlichting van de stad Amsterdam, een reguliere landelijke postercampagne, waarin Chanel gebruikmaakt van 2 verschillende uitingen: een postervariant van de verlichte N°5 en een affiche waarop het fraai vormgegeven flesje Chanel N˚5 te zien is.

De Buitenreclame-Special, resultaat van een samenwerking tussen Chanel, JCDecaux en mediabureau Plus, is tot en met 23 december in Amsterdam te zien op het Leidse- en het Rembrandtplein, in de Beethoven- en de Van Baerlestraat en op het Damrak.

Published in Voor adverteerders, about #Special, #Innovate