Menu Schade meldenSchade melden
JCDecaux geeft met 11 tablet-Mupi’s een indruk van de uitzonderlijke kleurweergave van de Samsung Galaxy Tab S2.

Vlak na de ingang van de wintertijd zorgt een opvallende buitenreclamespecial voor wat extra kleur in het straatbeeld. Om het publiek een indruk te geven van de beeldkwaliteit van het geoptimaliseerde super-AMOLED display van de Samsung Galaxy Tab S2 heeft JCDecaux in het centrum van Amsterdam en Rotterdam 11 opvallende tablet-Mupi’s verspreid waar non-stop de kleuren van afspatten.

Aan de hand van het thema ‘Colour Redefined’ staat kleur in deze buitenreclamecampagne centraal. De objecten veranderen continu van kleur en springen daardoor, met name in de avonduren, extra in het oog.

In Amsterdam kunnen voorbijgangers zeven kleurrijke Samsung tablet-Mupi’s tegenkomen, onder meer op het Stationsplein, het Rembrandtplein en rond het Museumplein. In Rotterdam staan de Mupi’s op vier locaties, waaronder de Beurstraverse (Koopgoot) en de Coolsingel.

Deze Buitenreclame-Special duurt tot en met 3 november en is het resultaat van een samenwerking tussen Samsung, Cheel (concept), Buitenreclame-exploitant JCDecaux (uitvoering), Starcom en Vivaki.

 

Published in Voor adverteerders, about #Special, #Innovate, #Amsterdam, #Samsung