Menu Schade melden
De Kerstman kan in zijn arrenslee boven Amsterdam zomaar eens parfum van Chloé tegenkomen. Met een buitenreclamespecial in de Abri’s van JCDecaux laat Chloé namelijk luchtballonnen opstijgen met daarin diverse geuren.

Met een fraaie Buitenreclame-Special in de Abri’s van JCDecaux zet het parfummerk Chloé zichzelf met de kerstdagen op komst op een opvallende manier in de spotlights. De Special, tot stand gekomen in samenwerking met Havas Media en Posterscope, bestaat uit een bestickering van parachutemanden met daarin diverse soorten parfum van Chloé.

Vanuit de mand lopen de kabels (beide zijn stickers) over in echte draden richting de ballon. Van deze luchtballon prijkt een grote 3D-weergave boven de Abri, waardoor deze Special nog meer in het oog springt.

Daarnaast heeft JCDecaux in de Abri’s ook een digitaal scherm geplaatst, waarop voorbijgangers een kerstwens van Chloé te zien krijgen. De actie van Chloé is een aanvulling op een landelijke postercampagne die momenteel ook op straat te zien is.

De Buitenreclame-Special is in Amsterdam tot en met 16 december te vinden op het Leidseplein en op de Van Baerlestraat, bij het Museumplein.

Published in Voor adverteerders, about #Special, #Innovate