Menu Schade melden
Met het verzenden van een papieren kerst- of nieuwjaarswens kunt u deze koude winterdagen KWF Kankerbestrijding een warm hart toedragen. Hallmark Cards laat via een Special bij JCDecaux weten een deel van de verkoopopbrengsten te doneren aan deze gezondheidsorganisatie.

Wenskaartenbedrijf Hallmark Cards heeft in samenwerking met Buitenreclame-exploitant JCDecaux en reclamebureau Goud Activatie vier Mupi’s in drie steden in Nederland omgetoverd tot heuse collecte-Mupi’s, die voorbijgangers wijzen op de recente samenwerking tussen Hallmark en KWF Kankerbestrijding.

De Buitenreclamespecial bestaat uit een grote 2D-weergave van een collectebus waarmee vrijwilligers normaliter bijdrages inzamelen. Deze grote collectebus, aangebracht op de voet van de Mupi’s, maakt passanten erop attent dat de aanschaf van een Hallmark kerstkaart momenteel gelijkstaat aan een bijdrage aan KWF Kankerbestrijding.

Met deze Buitenreclamespecial vraagt Hallmark namelijk aandacht voor de campagne waarbij het bedrijf een deel van de verkoopopbrengsten van haar kerstkaarten overmaakt naar KWF Kankerbestrijding. Met deze campagne steunt Hallmark wetenschappelijk onderzoek, preventie en patiëntenondersteuning. Door een Hallmark kerstkaart te kopen draagt de consument hier indirect ook aan bij.

De Buitenreclamespecial van JCDecaux is in Amsterdam te vinden op het Damrak en naast het Leidsebosje, in Utrecht nabij muziekcentrum Vredenburg en in Rotterdam bij de ingang van de Beurstraverse (Koopgoot), aan de kant van de Lijnbaan.

Op alle locaties is de Special op straat te zien tot en met 16 december.

Published in Voor adverteerders, about #Special, #Innovate, #Amsterdam