Menu Schade melden
De bezorgers van Deliveroo nodigen voorbijgangers, met smakelijke gerechten in het vooruitzicht, uit een selfie te maken met hun groene branded tram bij JCDecaux.

Om kans te maken op 100 euro aan diner vouchers hoef je momenteel slechts een selfie te maken met op de achtergrond de branded tram van Deliveroo. De bezorgdienst voor restaurants heeft momenteel in Amsterdam een opvallende Total View Tram rijden bij JCDecaux en roept voorbijgangers op een zogenoemde tramfie te maken om kans te maken op de gratis diner vouchers, en dus op smakelijke gerechten.

Deliveroo voegt met de tramfie op een leuke en laagdrempelige wijze een interactief aspect toe aan de Total View Tram. Dat zorgt voor een nog sterker contact met het merk en geeft een extra dimensie aan de Brand Builder die dit exclusieve medium is. Marc van Amerongen Marketing Manager JCDecaux Nederland

De diner vouchers worden uiteindelijk onder de inzenders verloot. Voor wie benieuwd is en inspiratie wil opdoen: op de Facebookpagina van Deliveroo zijn onder #tramfie al enkele leuke foto’s te vinden.

De Total View Tram van Deliveroo rijdt tot en met 15 november en is in Amsterdam dagelijks te spotten op een andere tramlijn.

Published in Voor adverteerders, about #Total View Tram, #tramreclame, #Campagne