Menu Schade meldenSchade melden
Wat u vandaag moet eten? Altijd lastig... Daarom helpt Aviko reizigers in het centrum van Arnhem een handje met de ludieke ‘Bring it to me’ Buitenreclame-Special.
 
Steeds minder mensen gaan in het weekend op pad voor een kar vol wekelijkse boodschappen. Meer en meer bedenken we op de dag zelf wat we die avond toch eens zullen gaan eten. Omdat dit velen dagelijks aardig wat hoofdbrekens kost, bedacht Aviko de ‘Bring it to me’ uitdeelactie, een interactieve Buitenreclame-Special in Arnhem. Reizigers konden 's ochtend op een digitaal scherm in een Abri een lekkere Aviko-gerecht uitkiezen, waarvan de ingrediënten nog dezelfde dag gratis klaar stonden bij de Aviko foodtruck!
 
Voor deze Buitenreclame-special bracht Buitenreclame-exploitant JCDecaux in een Abri op het Willemsplein in Arnhem een met internet verbonden digitaal scherm aan welke bediend kon worden met een smartphone. Daarnaast werd de Abri voor deze actie volledig bestickerd met opvallende Aviko branding.
 
Voorbijgangers konden kiezen uit diverse gerechten, die aansluiten bij verschillen soorten dagen, waaronder een 'zoete invaldag', 'een uitprobeerdag' en een 'vlot & vers-dag'. Wanneer het kistje met boodschappen klaar was, ontvingen de deelnemers per e-mail een bericht. Zij konden vervolgens onderweg naar huis het pakket ophalen bij de Aviko foodtruck op het Willemsplein.
 
Op basis van het inzicht dat veel Nederlanders een vaste kookweek hebben introduceerde Aviko vorig jaar het inspiratieplatform De Kookweek, dat inmiddels is uitgegroeid toch een begrip. Op Aviko.nl kunnen bezoekers hun kookweek delen om vervolgens van Aviko tips, variaties en recepten te ontvangen die aansluiten bij ieders persoonlijke kookweek.
 
Deze Buitenreclame-Special is het resultaat van een samenwerking tussen Aviko, Backbone Marketing en JCDecaux en was 6 december te zien in Arnhem. Later deze maand is dezelfde activatie te zien in Leiden.
 
 

Published in Voor adverteerders, about #Special, #Innovate