Menu Schade meldenSchade melden
Verse maaltijden voor een lage prijs. Daarvoor moet je bij restaurant La Place zijn. Om dat duidelijk te maken, maakte JCDecaux van een Mupi een livestream bestelloket voor pizza’s.

Een beetje salami, wat ham, een handje champignons of toch gewoon vooral heel veel mozzarella; naast de Munttoren in Amsterdam konden voorbijgangers onlangs hun favoriete pizza laten samenstellen door met een live verbinding via een Mupi van JCDecaux te praten met een kok van restaurant La Place.

Om de nieuwe campagne van La Place af te trappen en te laten zien dat het restaurant onder andere verse maaltijden serveert tegen een vaste lage prijs, bouwde buitenreclame-exploitant JCDecaux een Mupi om tot digitaal bestelloket met live audio- en videocontact met de keuken van La Place. Hierdoor konden voorbijgangers de kok via de Mupi zien, spreken en horen en hem à la minute hun favoriete pizza laten bereiden. En terwijl de kok de pizza’s vervolgens bakte in de oven, liepen zijn gasten naar het La Place restaurant, even verderop in de Kalverstraat.

Deze Special is het resultaat van een samenwerking tussen La Place en JCDecaux en was alleen woensdag 2 september te zien op de Mupi aan het begin van de Kalverstraat, naast de Munttoren.

Momenteel is La Place met een landelijke campagne met diverse uitingen te zien in de objecten van JCDecaux.

 

Published in Voor adverteerders, about #Special, #Innovate