JCDecaux Nederland heeft een vernieuwde website. Met meer mogelijkheden om fotografie en video’s beter te presenteren, brengt JCDecaux zowel zichzelf als het medium Buitenreclame op moderne en gebruiksvriendelijke wijze onder de aandacht.
De website beschikt over overzichtelijke ingangen voor de verschillende doelgroepen van JCDecaux. Zo beschikt de website over een sectie ‘Voor adverteerders’, ‘Voor steden’ en ‘Voor iedereen’. Met deze gebruiksstructuur wil JCDecaux bezoekers bij de hand nemen en beter sturen naar de informatie die voor hen relevant is.
Adverteerders kunnen er terecht voor uitgebreide informatie over het medium, het productaanbod en de diverse onderzoeksmogelijkheden bij JCDecaux. Verder ondersteunt het menu ‘Hulp bij Creatie’ merken en bureaus met creatieve richtlijnen en is er aandacht voor onder meer de postertest Créaction en het Digilab, dat hulp biedt bij digitale contentcreatie.
Ook aan bezoekers die op zoek zijn naar het laatste nieuws over JCDecaux en de meeste recente Buitenreclame-Specials is gedacht. Zo zijn onder ‘Nieuws & Inspiratie’ rijk geïllustreerde nieuwsberichten te lezen en biedt JCDecaux de mogelijkheid om beeldmateriaal van talloze Specials te downloaden.
Verder bestaat voor alle gemeenten waarin JCDecaux zichtbaarheid biedt een aparte lokale pagina met beknopte informatie over de desbetreffende gemeente en de contactgegevens van de bijbehorende Account Manager.
De website beschikt over overzichtelijke ingangen voor de verschillende doelgroepen van JCDecaux. Zo beschikt de website over een sectie ‘Voor adverteerders’, ‘Voor steden’ en ‘Voor iedereen’. Met deze gebruiksstructuur wil JCDecaux bezoekers bij de hand nemen en beter sturen naar de informatie die voor hen relevant is.
Adverteerders kunnen er terecht voor uitgebreide informatie over het medium, het productaanbod en de diverse onderzoeksmogelijkheden bij JCDecaux. Verder ondersteunt het menu ‘Hulp bij Creatie’ merken en bureaus met creatieve richtlijnen en is er aandacht voor onder meer de postertest Créaction en het Digilab, dat hulp biedt bij digitale contentcreatie.
Ook aan bezoekers die op zoek zijn naar het laatste nieuws over JCDecaux en de meeste recente Buitenreclame-Specials is gedacht. Zo zijn onder ‘Nieuws & Inspiratie’ rijk geïllustreerde nieuwsberichten te lezen en biedt JCDecaux de mogelijkheid om beeldmateriaal van talloze Specials te downloaden.
Verder bestaat voor alle gemeenten waarin JCDecaux zichtbaarheid biedt een aparte lokale pagina met beknopte informatie over de desbetreffende gemeente en de contactgegevens van de bijbehorende Account Manager.
Buitenreclame is een beeldend medium en daar past een website bij die veel aandacht heeft voor beeld. We kunnen onze bezoekers nu op één platform uitvoerig informeren over ons medium en geïnteresseerden op een aantrekkelijke wijze onze campagnes en bijbehorende foto’s en video’s aanbieden.Marc van Amerongen Marketing Manager JCDecaux Nederland