Menu Schade meldenSchade melden
De Duitse hoofdstad krijgt zo’n 2000 statische, roterende en digitale panelen van 2, 4, en 9 vierkante meter.
 
JCDecaux SA (Euronext Parijs: DEC), wereldwijd marktleider in buitenreclame, heeft bekendgemaakt dat zijn Duitse dochteronderneming Wall een nieuwe 15-jarige overeenkomst heeft getekend met de stad Berlijn. De overeenkomst heeft betrekking op alle verlichte reclamepanelen en digitale reclameschermen en is tot stand gekomen na een openbare aanbesteding. Hiermee zet Wall zijn positie in Berlijn voort.
 
Het nieuwe contract beslaat in ieder geval 700 2m²-panelen, 900 4m²-panelen en 330 9m²-panelen met statische, roterende of digitale uitingen. Wall start 1 januari 2019 met de vervanging van het bestaande meubilair door nieuw, specifiek voor Berlijn ontworpen objecten.
 
De 4500 Abri’s in Berlijn, die ook door Wall worden geëxploiteerd, vallen onder een aparte aanbesteding van de Berlijnse transportautoriteit.
 
Berlijn is de hoofdstad van Duitsland en heeft 3,6 miljoen inwoners.
 

Published in Voor adverteerders, about #JCDecaux corporate