Menu Schade melden
Onlangs opende het nieuwe nijntje museum, speciaal voor peuters en kleuters. Deze week kregen passanten in Utrecht hiervan een voorproefje in een Abri van JCDecaux. ​
Het dick bruna huis in Utrecht is onlangs grondig verbouwd, heeft een nieuw inhoudelijk concept gekregen en gaat verder onder een nieuwe naam: nijntje museum. Peuters en kleuters kunnen hier in tien themaruimten spelenderwijs kennismaken met de wereld van nijntje en haar vriendjes.

Vorige week kregen voorbijgangers in Utrecht al een voorproefje van deze vernieuwde nijntje museum-beleving. Buitenreclame-exploitant JCDecaux bouwde namelijk een Abri op de Neude om tot een verkleinde straatvariant van het nijntje museum. OV-reizigers konden plaatsnemen op kleurrijke blokken tijdens het wachten op de bus en op het dak van de rondom bestickerde Abri waren grote 3D-afbeeldingen van nijntje, haar vriendin nina en hond snuffie te zien.

Deze Buitenreclame-Special is het resultaat van een samenwerking tussen het nijntje museum, Pure Communicatie en JCDecaux en was op straat te zien tot en met 25 februari.
 

Published in Voor adverteerders, about #Utrecht, #Special, #Innovate