Menu Schade meldenSchade melden
Na de olympiërs is het ook de beurt aan de paralympiërs om met behaald eremetaal te schitteren op het digitale Mupi-netwerk Métropole van JCDecaux.
De medaillekast van het paralympische Nederlandse sportteam puilt inmiddels uit en telt al maar liefst 30 plakken. JCDecaux zorgt er met zijn digitale Mupi-netwerk voor dat voorbijgangers op op straat geen enkele medaille ontgaat door de actuele medaillespiegel weer te geven. 
 
Natuurlijk, de Olympische Spelen zijn altijd het toneel voor de mondiale topsport, maar de paralympiërs verdienen zo mogelijk nog meer respect en ontzag. Daarom tonen wij nu ook graag het eremetaal van het paralympische TeamNL op ons digitale Mupi-netwerk Métropole. Met digitale Buitenreclame is het mogelijk om direct te schakelen en daarom kunnen we snel de stand updaten. Bart de Vries Commercieel Directeur JCDecaux Nederland
 
Eerder werden voorbijgangers op straat al op de hoogte gehouden van de medailleoogst van het reguliere olympische sportteam in Rio de Janeiro.
 
Eind afgelopen jaar presenteerde JCDecaux als eerste speler op de Nederlandse markt een digitaal netwerk op straat, middenin de centra van grote steden. JCDecaux heeft digitale Mupi’s in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht.

De Mupi Métropole beschikt over een 84 inch digitaal LCD-scherm met uitzonderlijke beeldkwaliteit. Hierdoor zijn uitingen ongeacht de weersomstandigheden altijd duidelijk zichtbaar. Het DOOH-netwerk van JCDecaux maakt het onder meer eenvoudig om een uiting aan te passen en ’s ochtends, ’s middags en ’s avonds een andere uiting te tonen. 
 

Published in Voor adverteerders, about #Métropole, #Digitale Buitenreclame, #Campagne