Menu Schade melden
De avond slaat steeds vroeger in en dus is zichtbaarheid op straat een must. Ter lancering van het ‘regenjaszie’ van HEMA hult JCDecaux een Abri in een lichtreflecterende regenjas.
Helaas, maar waar: het is officieel herfst en de donkere dagen naderen met rasse schreden.
En dus vindt HEMA het hoog tijd voor een heus Donkere-Dagen-Offensief in haar regenassortiment. Het warenhuis zorgt ervoor dat kinderen beter zichtbaar zijn in het donker en creëerde daarom het zogenoemde regenjaszie: een knalgele regenjas met reflecterende accenten.
 
Om het publiek een indruk te geven van hoe het regenjaszie in het donker in het oog springt, trok HEMA reclamebureau XXS Amsterdam en Buitenreclame-exploitant JCDecaux aan hun ‘jaszie’ voor een rondom led-verlichte Abri in de look-and-feel van het bijzondere regenjack. 
 
Voor deze Special bracht JCDecaux op het dak van de Abri voor het Magna Plaza in Amsterdam enkele opvallende paraplus aan. Daarnaast is het glas volledig bestickerd met beeld van een meisje dat danst in de regen, vanzelfsprekend met het regenjaszie aan. De reflecterende accenten zijn voor deze Buitenreclame-Special vervangen voor led-lampjes, waardoor passanten ’s avonds, maar ook overdag zien hoe het regenjaszie oplicht wanneer een voertuig zijn lampen erop schijnt. De boodschap van HEMA moge duidelijk zijn: laat jezelf zien!
 
Deze Buitenreclame-Special is het resultaat van een samenwerking tussen HEMA, reclamebureau XXS Amsterdam, mediabureau Initiative en JCDecaux.
 
De Regenjaszie-Abri is op straat te zien tot en met 27 september. 
 

Published in Voor adverteerders, about #Special, #Amsterdam, #Innovate