Menu Schade melden
Natte voeten in talloze Abri's: het Waterschap geeft een inkijkje in zijn werkzaamheden...

Nee, het oppervlaktewater staat deze week niet werkelijk tot op ooghoogte in de Abri’s. Maar met een mooie bestickering in enkele Amsterdamse Abri’s van JCDecaux laat het Waterschap Amstel, Gooi en Vecht het toch zo lijken. Waarom? Met deze campagne wil het Waterschap bewoners bewust maken van het feit dat het bijzonder is dat men in Nederland veilig onder zeeniveau woont.

In samenwerking met JCDecaux en mediabureaus Zigt en De Zware Jongens zet het Waterschap een campagne neer waarin het een toelichting geeft op zijn werk. In zowel Amsterdam als Amstelveen is gedurende de buitenreclamecampagne een groot aantal affiches van het Waterschap te zien in Abri’s en Mupi’s van JCDecaux. Daarnaast is de Special, bestaande uit een fraaie bestickering van enkele Abri’s, te zien op het Amsterdamse Leidse- en Rembrandtplein, op het Damrak en in de Van Baerlestraat ter hoogte van het Museumplein.

Het Waterschap is verantwoordelijk voor het zuiveren van afvalwater, veilige dijken, goede doorgang van vaarwegen, het waterpeil en de kwaliteit van het oppervlaktewater in het stroomgebied van de Amstel, de Vecht en in het Gooi. Alle uitvoerende werkzaamheden worden verricht door Waternet.

De rol van het waterschap wordt tijdens deze campagne toegelicht, in aanloop naar de waterschapsverkiezingen die in maart 2015 zullen plaatsvinden. Op www.allesonderwater.nl is hierover meer informatie te vinden.

De special bij JCDecaux is te zien tot 17 september.

Published in Voor adverteerders, about #Innovate, #Special