Menu Schade melden
ASICS lanceert met acht kleurrijke Abri’s in de Leidsestraat zijn nieuwste urban lifestyle sneaker: de GEL-KAYANO EVO.
Met een niet te missen kleurexplosie in diverse Abri’s middenin het winkelhart van Amsterdam introduceert ASICS op gepaste wijze zijn nieuwste urban lifestyle sneaker: de GEL-KAYANO EVO. 
 
ASICS domineert een week lang het straatbeeld op de Amsterdamse grachten door maar liefst acht Abri’s van Buitenreclame-exploitant JCDecaux te bestickeren. Met een spetterende illustratie van de hand van de Amerikaanse kunstenaar Andy Rementer brengt ASICS in de Leidsestraat, van het Koningsplein tot en met Leidseplein, zijn visie op urban lifestyle over aan het publiek.

Rementer creëerde speciaal voor de lancering van de GEL-KAYANO EVO een op de stad geïnspireerde illustratie die de visie van ASICS belichaamt: ‘one with the city’. In de illustratie, een lopend karakter opgebouwd uit losse animaties, komen meerdere wereldsteden samen, zoals Madrid, Londen, Berlijn en natuurlijk Amsterdam. In ‘Amsterdam’, de rechterarm van de illustratie, komen onder meer het stadswapen, grachtenpanden en stadsstrand PLLEK terug. Verder zijn onder meer het Moskouse Rode Plein en de Parijse Moulin Rouge te zien.
 
De GEL-KAYANO EVO, verkrijgbaar in blauw, groen, zwart en roze, is een heruitvoering van de originele hardloopschoen uit 1993.
 
Naast deze Special, op straat tot en met 5 april, is ASICS in Amsterdam de hele maand april ook te zien met een Total View Tram. De Special is het resultaat van een samenwerking tussen ASICS, Starcom, Vivaki eXchange en JCDecaux.