Menu Schade melden
Op 5 oktober was onder meer JCDecaux onderdeel van de grootste open avond voor de creatieve industrie in Amsterdam. In samenwerking met het reclamebureau J. Walter Thompson Amsterdam was er op het Leidseplein een livestream te zien op een digitaal Métropole scherm van JCDecaux. 
Afgelopen vrijdag openden tientallen creatieve bedrijven in Amsterdam hun deuren voor wel meer dan 5.000 bezoekers van ADNIGHT. Op deze open avond kon iedereen interessante bureaus binnenlopen om de mensen hier te ontmoeten, werk te aanschouwen en workshops bij te wonen. Het event is het officiële openingsevent van Amsterdam eWeek. Een mooi haakje op het gebied van innovatie om een van onze Digital Out of Home objecten in te zetten.

Bij het reclamebureau JWT Amsterdam konden bezoekers afgelopen vrijdag een eigen digitale advertentie maken voor een green screen. Vervolgens werd dit live op het digitale Métropole scherm op het Leidseplein getoond aan voorbijgangers. De deelnemers konden zelf ook snel de straat op om zichzelf nog even te aanschouwen en uiteraard de nodige foto’s te maken om te delen op Instagram. Vol trots bewonderden zij hun zelfgemaakte videoadvertentie.
   

Published in Voor adverteerders, about #Special, #Digitale Buitenreclame