Menu Schade meldenSchade melden
Nog even winkelen op de vrijdagavond werd 16 november wel heel bijzonder. Shoppers die bij het sluiten van de winkels op de P.C. Hooftstraat nog niet geslaagd waren, werden in een limousine naar Hoog Catharijne gebracht. JCDecaux speelde in stijl mee met deze actie.
Op de P.C. Hooftstraat in Amsterdam werd het digitale Métropole netwerk ingezet om winkelende voorbijgangers op de hoogte te brengen van de overgebleven winkeltijd in Utrecht. Om 18:00 uur verscheen een timer die twee uur lang de resterende tijd om te winkelen in Hoog Catharijne aftelde. 

De digitale aftelklok leverde veel bekijks en het winkelende publiek dat om 18:00 nog niet geslaagd was vond het de moeite waard om nog even in de limousine naar Utrecht te stappen. Al met al een mooie geslaagde actie die de voorbijgangers geholpen heeft toch nog te kunnen slagen in hun aankopen die avond. Utrecht heeft hiervoor wellicht een paar stoute schoenen aangetrokken, maar waar het uiteindelijk om gaat is het tegemoet komen van behoeften van de bewoners en bezoekers. 
 

Published in Voor adverteerders, about #Métropole, #Digitale Buitenreclame