Menu Schade melden
Goed nieuws, Nederland mag volgende week het terras weer op! In aanloop naar 28 april brengt Hooghoudt voorbijgangers alvast in de stemming met een vrolijke buitenreclamecampagne. 
Hooghoudt maakt zowel het wachten op de tram als op de opening van de terrassen aangenamer met deze vrolijke buitenreclamecampagne. In combinatie met het mooie weer trekken de felroze Flamingo’s op het perfecte moment de aandacht voor de unieke verrassende en eigentijdse jenever: Hooghoudt Sweet Spiced Genever.

Het beeld van de fraai vormgegeven poster en de zomers uitgedoste flamingo’s veraangenamen de wachttijd bij haltes op onder meer de Overtoom, Van Baerlestraat, Ceintuurbaan, Sarphatipark en van Woustraat. Hooghoudt laat voorbijgangers extra uitkijken naar dat eerste drankje op het terras. De Hooghoudt Sweet Spiced Genever is verfrissend in een mix met Ginger Ale, maar met de tonen van vanille en een vleugje abrikoos ook puur heel lekker.

Doorgaans wordt jenever veelal gedronken door ouderen, met deze unieke jenever wil Hooghoudt een jongere doelgroep aanspreken. De vrolijke special in een steeds bruisender wordend Amsterdam sluit hier perfect op aan.

Published in Voor adverteerders, about #Special