Menu Schade melden
AXE introduceert AXE Gold, met de stijlvolle geur van old wood en dark vanilla. AXE Gold doet zijn naam eer aan: ter ere van de nieuwe lijn is een 14-karaats gouden bodyspray te verkrijgen! Deze wordt verloot via een win-actie en om deelnemers uit te nodigen, pakt AXE uit met 5 showcase-Mupi’s.
 
Deodorant in een gouden spuitbus. Dat klinkt misschien als iets voor een steenrijke oliesjeik, maar met een beetje geluk kan ook jij binnenkort een 14-karaats gouden deodorantbus op je badkamerplank zetten. AXE introduceert namelijk de nieuwe geur AXE Gold en verloot met een win-actie bij drogisterij Kruidvat een limited edition bodyspray ter waarde van maar liefst 25.000 euro! Om deze unieke bodyspray te presenteren en de win-actie in de spotlights te zetten, stelt AXE replica’s van de gouden deodorantbus tentoon in showcase-Mupi’s van JCDecaux.

Voor deze Buitenreclame-Special heeft JCDecaux van zijn vrijstaande reclamepanelen een aantal fraai verlichte gouden displays gemaakt, met plateaus met enkele tientallen deodorantbussen. De showcases hebben een goudgekleurde omlijsting, evenals een glimmend gouden achterwand, en
tonen de reguliere bodysprays van AXE Gold, terwijl in het midden een unieke gouden variant straalt. Een sprekende visual nodigt passanten tot slot uit om mee te doen aan de buitengewone win-actie.  
 
Lijkt het je wat om de gouden bodyspray in je kast te hebben? Bij aankoop van 3 AXE-actieproducten (2+1 gratis) bij Kruidvat maak je met jouw unieke actiecode kans op de 14-karaats deodorantbus! De actie loopt tot en met 22 april 2018; de activatiecodes zijn tot en met 29 april bruikbaar op kruidvat.nl. Met de winnaars wordt voor 31 mei 2018 contact opgenomen.   
 
De gouden bodyspray is ontwikkeld door de nieuwste 3D-printtechnieken te combineren met authentiek ambachtswerk van de Goudsmid. De deodorantbus is hierdoor echt te gebruiken en bovendien navulbaar! Voor degenen die naast de gouden bodyspray grijpen, maar de geur van old wood en dark vanilla wel erg lekker vinden, is AXE Gold ook verkrijgbaar in de oude vertrouwde sprays van AXE, voor slechts €4,49. 

Deze Buitenreclame-Special is het resultaat van een samenwerking van Unilever, AXE, Mindshare, Kinetic en JCDecaux en is tot en met 17 april te zien in Amsterdam (Spuistraat & Stationsplein), Rotterdam (Beurstraverse), Utrecht (Lange Jansstraat) en Breda (Grote Markt).
 

Published in Voor adverteerders, about #Special, #Innovate