Voor merken als Vichy en Napoleon Grills is het (vooral in Nederland) niet continue relevant om zichtbaar te zijn voor consumenten. Wanneer de temperatuur echter boven de 20 graden komt, sluit een campagne wel erg goed aan bij de actuele belevingswereld van het publiek. Beide merken boekten daarom het digitale Métropole netwerk van JCDecaux met de conditie alleen uitgezonden te worden bij een temperatuur van 20 graden en hoger.
Het zonnige weer van de afgelopen dagen veranderde de uitingen op straat in relevante campagnes van Vichy en Napoleon Grills voor voorbijgangers. Zo werden zij eraan herinnerd zich in te smeren en geïnspireerd om op een zwoele avond lekker te gaan barbecueën!
Naast het inspelen op weersomstandigheden, is het ook mogelijk om gericht tijdstippen in te zetten (zoals ochtend, middag en avond), gebruik te maken van data-feeds en in te haken op bijvoorbeeld live sportevenementen.
Het zonnige weer van de afgelopen dagen veranderde de uitingen op straat in relevante campagnes van Vichy en Napoleon Grills voor voorbijgangers. Zo werden zij eraan herinnerd zich in te smeren en geïnspireerd om op een zwoele avond lekker te gaan barbecueën!
Naast het inspelen op weersomstandigheden, is het ook mogelijk om gericht tijdstippen in te zetten (zoals ochtend, middag en avond), gebruik te maken van data-feeds en in te haken op bijvoorbeeld live sportevenementen.