Menu Schade meldenSchade melden
Word jij een held? Aviodrome nodigt ov-reizigers met een Spiegel-Abri uit voor een interactieve pilotentest ter viering van 100 jaar Marine Luchtvaartdienst.
De Marine Luchtvaartdienst (MLD) bestaat 100 jaar. Ter ere van dit jubileum opent Aviodrome een expositie met unieke collectiestukken en een interactieve pilotenproef om te testen of bezoekers het in zich hebben om zelf een vliegende marineheld te worden!
 
Om voorbijgangers uit te nodigen deze test te ondergaan, houdt Aviodrome hen deze week letterlijk een spiegel voor bij diverse ov-haltes met de vraag ‘Word jij een held?’  Buitenreclame-exploitant JCDecaux bracht hiertoe in vier Abri’s in Amsterdam spiegels aan met het silhouet van een vliegenier met daarboven de uitdagende vraag van Aviodrome. Wie voor dit silhouet plaatsneemt, ziet zichzelf vervolgens als een saluerende piloot in het straatbeeld verschijnen.
 
Aviodrome test de vaardigheden van haar bezoekers met diverse breinbrekers, gevolgd door een pittige stormbaan. In dit parcours met uitdagende hindernissen is opperste concentratie vereist en staan inschattingsvermogen, uithoudingsvermogen, kracht en behendigheid centraal. De MLD werd in 1917 opgericht en is officieel sinds 2008 uit dienst gesteld, maar niet opgeheven. Voor het jubileum heeft Aviodrome heldendaden en hoogtepunten uit 100 jaar MLD verzameld. De expositie is te zien vanaf 6 juli.
 
Deze Buitenreclame-Special is het resultaat van een samenwerking tussen Luchtvaart – Themapark Aviodrome, Zuiver Media en JCDecaux en is tot en met 4 juli te zien in het Leidseplein, Rembrandtplein, Nieuwezijds Voorburgwal en het Rokin.
 

 

Published in Voor adverteerders, about #Special, #Innovate