Menu Schade meldenSchade melden
‘s Werelds nummer 1 hygiëne zeep merk en buitenreclame exploitant gaan de samenwerking aan. Vanaf deze week kunnen reizigers in het openbaar vervoer een maand lang gebruik maken van de handgel van Lifebuoy.
Regelmatig handen wassen met zeep is belangrijk om de verspreiding van bacteriën tegen te gaan. Echter hebben we niet altijd de mogelijkheid om onze handen met zeep en water te wassen, zoals tijdens het reizen met de tram of de bus. Op die momenten is de handgel van Lifebuoy een uitkomst voor hygiënisch schone handen.
Handhygiëne is momenteel misschien wel belangrijker dan ooit tevoren. En daarom lanceert Lifebuoy, ‘s werelds nummer 1 handhygiëne merk, ook in Nederland. Zoals we weten is thuisblijven het advies aangezien veel besmettingen op openbare plekken plaatsvinden zoals bijvoorbeeld in het OV. Alleen is thuiswerken niet voor iedereen mogelijk en daarom willen we met deze samenwerking niet alleen Nederland kennis laten maken met het merk Lifebuoy, maar ook daadwekelijk een handje te helpen door onze handgel direct aan te bieden als men onderweg is. Tim Gunning Marketing Manager Unilever
Om iedereen het gemak van deze handgel te laten ervaren, is een dispenser ingebouwd in de Abri’s van JCDecaux. Bij de haltes Leidseplein en Coolsingel hebben reizigers nu de mogelijkheid om met gedesinfecteerde handen hun reis door de stad voort te zetten. Deze actie sluit perfect aan bij de missie van JCDecaux: “de leefbaarheid in steden verhogen”.
 
 

Published in Voor adverteerders, about #Special