Menu Schade melden
Abri’s, Billboards, Total View Trams, een Special en steigerdoeken… Samsung maakt van de Amsterdamse Overtoom een heuse Samsung Avenue.

Het is vrijwel onvoorstelbaar dat je nog niet bekend bent met de nieuwste smartphone van Samsung: de Galaxy S6 edge. Maar mocht je deze week op de Amsterdamse Overtoom komen dan kun je er écht niet meer omheen. Samsung zet hier deze week namelijk Abri’s, Billboards, Total View Trams én een Special van Buitenreclame-exploitant JCDecaux in! En dat terwijl ook al diverse steigerdoeken met Samsung-uitingen van Blow Up Media te zien zijn. De Overtoom kan nu dus echt met recht Samsung Avenue genoemd worden.

Met deze campagne domineert Samsung de Overtoom deze week volledig. Zo rijden de vier Samsung-trams, voor elke kleur waarin de smartphone verkrijgbaar is één, de komende dagen op lijn 1, de enige tramlijn die de Overtoom aandoet.

Gelijktijdig is voor Samsung op de Overtoom een Buitenreclamespecial opgezet: JCDecaux heeft een Abri volledig bestickerd in de stijl van de Galaxy S6 edge. Deze Special is ook te vinden op het Damrak, Koningsplein, Rokin en in de Van Baerlestraat.
Om de dominante zichtbaarheid op de Overtoom af te maken, tonen ook JCDecaux’ Billboards bij de Overtoomse Sluis affiches van Samsung. Bovendien is Samsung in Amsterdam deze week ook buiten de Overtoom te zien met talloze Abri’s en Billboards.

De campagne op de JCDecaux-objecten is het resultaat van een samenwerking tussen Samsung, Cheel, Starcom, ViVaki en JCDecaux.
 

Ik wil Samsung complimenteren met deze fraaie campagne. Deze actie laat eens te meer zien dat JCDecaux dé Buitenreclame-exploitant van Amsterdam is en met een goede afstemming van alle mediumtypen absolute dominante aanwezigheid in het straatbeeld kan bieden. Bart de Vries Commercieel Directeur JCDecaux Nederland