Menu Schade melden
Terwijl duizenden mensen nog van de pistes glijden, zet Oostenrijk zijn tweede wereld in de etalage. Het Oostenrijks Toeristenburo nodigt voorbijgangers met een Special bij JCDecaux uit het land ook in de zomer te ontdekken.
 
Oostenrijk kent twee werelden. Eén van sneeuw, lange latten en snowboards en één van stevige bergschoenen, groene heuvels en frisse meren. En terwijl talloze mensen nu nog genieten van een dik pak sneeuw, nodigt het Oostenrijks Toeristenburo toeristen middels een Buitenreclame-Special alvast uit om ook de zomerse wereld van Oostenrijk te ontdekken.
 
Buitenreclame-exploitant JCDecaux bracht diverse Full Wrap-bestickeringen aan op zijn Abri’s om de water- én bosrijke berggebieden van Oostenrijk op straat mooi en opvallend in beeld te brengen. Voorbijgangers krijgen zo alvast een inkijkje in de indrukwekkende zomerse wereld van Oostenrijk. De uiting roept bovendien ook op tot een verdere online verkenningstocht met de hashtag #feelaustria.

Naast deze Buitenreclame-Special rijden vanaf 6 maart een maand lang twee volledig bestickerde trams rond in Amsterdam. Deze Total View Trams rijden dagelijks op een andere lijn door het centrum van de hoofdstad en genereren daarom stadsbrede dekking.

Deze Special is het resultaat van een samenwerking tussen het Oostenrijks Toeristenburo, The Gentlemen Creatives, Mediacom, Kinetic en JCDecaux en is tot en met 14 maart te zien in Amsterdam, op de volgende locaties: Ferdinand Bolstraat, Damrak, Westermarkt, Van Baerlestraat, Minervaplein.
 

Published in Voor adverteerders, about #Special, #Innovate