T-Mobile
Ten opzichte van de Unlimited Madness campagne van week 35 zien we diverse verbeteringen. Zowel de product- als merkrealisatie is gestegen en significant hoger dan onze norm...
JCDecaux verschaft adverteerders met Outdoor Impact-metingen inzicht in onder meer de herkenning, boodschapoverdracht en waardering van hun campagnes. Met de resultaten onderbouwen we de werking van ons medium. Bekijk hieronder enkele Abri- en Billboard-cases.
Ten opzichte van de Unlimited Madness campagne van week 35 zien we diverse verbeteringen. Zowel de product- als merkrealisatie is gestegen en significant hoger dan onze norm...
Een campagne met zeer mooie resultaten, waarbij vrijwel uitsluitend scores worden behaald die (significant) boven onze benchmarks liggen.
In algemene zin zijn de resultaten van deze campagne vrij goed. De groep die de campagne gezien heeft, is echter te klein.
Whisky wordt door selecte groep gekocht en gedronken. Onder deze groep zijn de resultaten dan ook aanzienlijk...
Deze campagne is enigszins atypisch binnen onze database vanwege de geholpen naamsbekendheid van 75% en de...